2014(e)ko urriaren 8(a), asteazkena

Elkarrizketa irakasleari

ELKARRIZKETA

Asti-Lekuko irakasle heziketa fisikoko irakasleari eginiko elkarrizketan hainbat ideia bereizgarri aurki ditzakegu. Alde batetik, bere bizipenen eta esperientzien kontaketa bat egin zidan . Bestalde, etorkizunean bere bidea jarraitu nahi dutenei hainbat irizpide eta animo ematen ditu, nola ez zorte handia opaz.

Elkarrizketan, lehendabizi, adierazpen txiki bat egin zuen bere arloaren inguruan, ez dela Gimnasia, Heziketa Fisikoa baizik. Askotan txarto deitzen dugun ikasgaia denez gero, aipamen bat merezi zuela deritzonez horixe elarazi zidan. Ondoren, bere ikasketa bidea eta lehenengo lana aipatu zituen ondoren, bere bizitzaren gorabeherak zirela eta ikasketak utzi eta lanean hasi zen txikitatik ikasitako eskolan Trapagaranen. Irakaslea hobeto ezagutzea lortu nuenean ikasketa modua eta eskola orduen modeloei buruz hizketan hasi ginen horrela hainbat kritika eta alternatiba agerian utziz praktikotasuna bultzatuz hain teorikoak diren klaseen ordez.

Aipatzekoa da, hezkuntza ez formalari eginiko erreferentzia, (adostasun osoa geneukan gai honen inguruan). Biok argi geneukan egiten ikasten dela eta egiten ikasten duzun hori ez duzula ahazten eginez jarraituz gero, eta egiten jarraitu ezean ere, teorikoki ikasitako ezer baino hobeto gogoratuko duzula urte batzuen buruan. Praktikan, biok bizi izan ditugun bizipenetan argi ikusi dugu eta baieztatu dugu teoria hau. Orain aipatutako metodologia mota hau, hezkuntza ez formalean erabiltzen duten metodologia denez, horren bultzatzaile agertu zen irakaslea.

Zein zen irakasle baten funtzioa galdetzean, erantzuna oso seguru eta irmo izan zen. Bere aburuz, irakasle baten funtzioa gertutasuna adieraztea eta ikasleak banan-banan ezagutuz bakoitzaren beharrak bakoitzak nola bere kabuz asetzeko bidera nola heldu irakatzi.


Oso gustora egon nintzen eta oso interesgarria iruditu zitzaidan. Elkarrizketa hasieratik izan zen aberasgarria eta edozertarako prest agertu zen elkarrizketatua, bere pekatutxoak ere kontatuz.

1 iruzkin:

  1. Guztiontzako mezu berdintsua, oharren batekin.
    Post hau ikusi dut.
    Oharrak:
    Irakasle hori derrigorrezkotasunean izaten ditu bere ikasleak?

    Tekinikoa:
    Titulurik ez diozu(e) ipini mezuari. Behar du (editatzeko pantailan "Titulua" dioen goiko atalean

    Egitekoa
    Ikasitako gauzen zerrenda egin behar duzu, zerrenda hori antolatu behar duzu sailkapen bat eginaz; hori egindakoan, berriro irakurri, agian zerbait gehiago ere bururatuko zaizu-eta.
    Hurrengo astean amaituko dugu horixe lantzen (beraz, ekarri behar duzue taldeko guztiok zuonak).

    Azalpena puntuka:
    Hiru pausu dira:
    1) Egin zerrenda bat ikasi dituzuen gauzekin;
    2) zerrenda horren sailkapena egin
    3) Sailik sail berriro irakurri, ea ideia gehiago badatozkizun.

    ErantzunEzabatu